MATIK ehk STEAM

MATIK tähistab viiel valdkonnal tuginevat praktilise kallakuga õpet ehk matemaatika, teaduse, tehnoloogia, inseneeria ning kunstide edukat ühendamist.

Ingliskeelses maailmas tähistatakse sellist õpet akronüümiga STEAM ehk Science, Technology, Engineering, Art & Mathematics.

Loe MATIK kohta

Tulevikku suunatud STEAM sõnause võitis uus akronüüm MATIK

25.10.2019 Pressiteade

Haridusedendajad Tallinna Ülikool, Heateo Haridusfond, HITSA, Insplay ja LEGO Education korraldasid sõnakonkursi leidmaks akronüümi STEAM asemele ilus ja täpne eestikeelne sõna. Konkurss osutus väga populaarseks - esitati üle 200 sõna. Võitjaks osutus keeleliselt mugav ja suupärane MATIK, mida pakkus koguni kolm eestlast.

Andres Sirel: tulevikuoskuste poole läbi MATIK-õppe

14.11.2019, ERR.ee

Meie laste paremaks ettevalmistamiseks tulevikuks on viimane aeg luua läbimõeldud ja süstemaatiline õppekava, mis muudab õppimise praktilisemaks, kirjutab Insplay tegevjuht Andres Sirel.

Martin Villig: ettevõtjad ja koolid peavad rohkem koostööd tegema

20.09.2019, Postimees

Tänavu kooliteed alustanud lapsi tuleb ette valmistada ametiteks, mida praegu veel olemaski pole, ning selle valmisoleku loomiseks on vaja ka tuleviku tööandjate nägemust, kirjutab Heateo Haridusfondi ja Bolti asutaja Martin Villig.

Heli Aru-Chabilan: loovus muudab reaalained põnevaks

20.09.2019, ERR.ee

Kõige vahvamad asjad sünnivad sageli just piiri peal ehk seal, kus kohtuvad erinevad maailmavaated. Lennukaid sädemeid lendab ka reaalainete ja loovuse piirialadel, kirjutab Heli Aru-Chabilan.

MATIK maaletooja Insplay on mängu ja mänguasjade pakkujana 28 aasta jooksul toonud kodudesse rõõmu, huvitavat ja arendavat ajaveetmist kogu perele. Paljudes Eesti kodudes või haridusasutustes on vähemalt üks meie turule toodud mänguasi, robot, lauamäng või pusle.


Üks meie põnevamaid valdkondi on robootika ja progetavad õppevahendid - läbi nende toetasime 2019 aastal enam kui 50 000 Eesti lapse programmeerimisoskuse omandamist.

Insplay © Kõik õigused kaitstud 2020.